Co se stane po odeslání objednávky z nákupního košíku?
Po obdržení objednávky Vám automaticky odešleme potvrzovací email s informací, že jsme objednávku obdrželi. V tomto emailu naleznete také informace potřebné pro případ platby předem na účet. Informaci o odeslání zásilky vám pošle vybraný dopravce (PPL, DPD nebo Česká pošta) standardním způsobem. V případě platby kartou online nebo přes platební tlačítko pomocí platební brány je potřeba se na posledním kroku objednávky prokliknout se do platební brány a uhradit objednávku.
Nově umožňujeme platbu kartou online nebo platebním tlačítkem vaší banky
Poskytovatel platební brány je společnost ComGate Payments, a.s.. K dispozici je platba online kartou nebo platebním tlačítkem. V případě odeslání objednávky v košíku a zvolené platby kartou je potřeba prokliknout se přes tlačítko na platební bránu a provést úhradu. Po úhradě budete přesměrování zpět na náš e-shop.
V případě reklamace nebo dotazům k platbám se obraťte přímo na poskytovatele platební brány:
ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267